دوشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۹

کمپاین انتخابات و قسم امام زمان

یکی از کاندیداهای محترمه ولایت بامیان در ولسی جرگه از شگرد جالبی برای بدست آوردن رأی استفاده می کند. این کاندید محترمه به نقاط مختلف ولایت سفر می کند ، زنها را جمع می کند و پس از صحبت های ابتدائی و میانی و نهائی آنها را به امام زمان قسم می دهد که به او رأی بدهند. از آنجائی که مردم ما هنوز همه چیزشان دین و ایمان و امام شان است سخت ،به قسم خود پایبند هستند .
کاندیدای محترمه بعدی که به همان نقاط مختلف می رود بعد از گفتگو با خانم های منطقه از آنها می خواهد که در انتخابات به او رأی بدهند اما با این جواب روبرو می شود: بخشش باشد! فلانی ما را به امام زمان قسم داده که به او رأی بدهیم. باشد ان شالله دفعه بعد به شما رأی می دهیم!!!!
...



۶ نظر:

صدایی در سکوت تلخ گفت...

سلام
این دیگر یکی از جدیدترین و جالبترین اختراعات انتخاباتی است...
شاید سایر کاندیدان بروند و بگویند، مثلاً: " سر آته تو در ما رای بیدی"، " آر کس در ما رای ندیه بلکم ام بیگا آبه شی بومره"، "آر کس در ما رای ندیه اینی قبر آته شی _ اینی ام قبر آبه شی _" و ...
سلامت باشی
بدرود

علیخان گفت...

سلام بر شما،
واقعا نوشتهای شما خیلی طبیعی است.
اینها نماینده نیست بلکه زهر است، وباید فعالیت چنین آدمها فوربوت شود.

محمد تقی دانش گفت...

با سلام !
قباحت و زشتی استفاده ابزاری از دین و مذهب برای رسیدن به مقاصد شخصی ، کمتر از سرقت مسلحانه و یا قتل نفس نیست.
محمد تقی دانش
www.qanonmandi.blogfa.com

ناشناس گفت...

چرا دین خوده به این کشور ادا نمی کنی چرا نام این شخص را نمی گی نکنه یا خودت دروغ گفتی و یا از جایی شنیدی به همین خاطر می ترسی که نامشه بگیری

امید گفت...

سلام مطلب جالبی بود .متاسفانه امام زمان در همه جا مورد سو استفاده قرار میگیرد در ایران ما که امام زمان را مانند بتی کردند و خودشان روح درونش شده اند که ای بیشتر بر میگرده به نا آگاهی ما مردم که اجازه همچین کارهایی رو میدیم..

fakhera گفت...

salam
khili dost daram ke matlabat ra begozaram roe facebook am. aya ejazeh daram?
mibosamat