شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۹۰

محو خشونت علیه زنان؟؟؟؟؟

من در یک دفتر حقوقی کار می کنم و به تازگی رئیس دفتر ما تبدیل شده است. رئیس جدید جوانی است خرد سن و از قوم پشتون.
امروز درباره مسأله ای صحبت به قانون محو خشونت علیه زنان کشید و من با او درباره این قانون صحبت کردم. در کمال تعجب دیدم که رئیس ما می گوید این قانون برای افغانستان قانون مناسبی نیست. مرد حق دارد زنش را از رفتن به خانه اقارب دور منع کند شاید خوشش نیاید زنش به خانه بچه کاکایش برود و... در حالیکه انتظار شنیدن چنین چیزی را از او نداشتم گفتم پس خانم شما هم حق دارد به شما بگوید خانه دختر مامایت نرو چون من از او خوشم نمی آید اما او گفت نه خانمم حق ندارد چنین چیزی بگوید. او استدلال می کرد و من هم چنان مخالف بودم و دلایل خودم را می گفتم تا اینکه او در نهایت صحبت را به اینجا رساند که اگر به جز خداوند سجده بر دیگری جایز بود زنان باید در برابر شوهرانشان سجده می کردند !!!!!!؟؟؟؟؟


...

۸ نظر:

ناشناس گفت...

تو چقدر بي عقلي فكر ميكني همه مثل شما هزاره ها هستند هرجه رنان شان انجام دهند بهر جاي بدون اجازه شوهرشان بروند شما افغانستان را خراي كرديد بي غيرت ها

ناشناس گفت...

اون مدیر شما از سپاه سهابه ودرنهایت عربستان سعودی سخت نگیر؟ شما که همسرتان را سجده نمیکنید

Danesh گفت...

سلام!
متأسفم رئیس دفتر شما کسی است که نیمی از جامعه را برده و اسیر مرد میداند. به او بگو در اسلام آیا بهشت زیر پای مادران دانسته شده یا پدران؟به نظرم او افکار طالبانی دارد و هیچ حرف منطقی را قبول نمیکند. بهتر است که او را از دفترتان به سوی قندهار شوت کنید.
موفق باشید
www.qanonmandi.blogfa.com

tahere amiri گفت...

salam batul jan. val moteasefam baraye on rayese jadida va tarze tafakorash va dovom besyar moteasefam baraye en shakhsi ke khoda nashenas moarefi karde va nazar dade. kasi ke shahamate moarafi kardane khodra nadashte basha va da poshte ye esm penhan shavad nazarash ham arzeshe bahs lardan nadarad. vali dar morede en ke hanoz jame afghanestan kar darad ta jaygah zan va madar ra beshenasad harche begoyim kam goftim..

somaye sadat گفت...

وقتی رئیس یه دفتر حقوقی اینطوری فکر میکنه وای به حال بقیه مردمدر ضمن بی غیرت اون احمقیه که فکر میکنه مردانگی یعنی آزار زنها تف به این مردها

عبدالرازق صمیم گفت...

عبدالرازق صمیم
سلامم نثار تان باد خانم بتول محمدی
بلاک عالی و پرمحتوایی داریی قلمت همیشه سبزو نویسا باد
اگر مشتاق به تبادل لینک هستید می توانید به بلاک فای من نیز سری بزنید من منتظر حضور سبزتان هستم
اگر خواستید لینکم کنید می توانید مرا به اسم ( گلبرگهای عاطفه) لینک کنید و دوباره مرا در جریان قرار دهید تا شما را لینک کنم
ادرس بلاک فای من است
www.raziqsamim.blogfa.com

محمد رحمتی گفت...

گفت و گو و مطالعه و بررسی در این زمینه باید ادامه یابد تا به نقطه ای قابل قبول - از نظر عقل و شریعت - دست یافت.

ناشناس گفت...

نمی دانم که این کشور بیچاره از دست این قوم وحشی پشتون چی وقت رها خواهد شد. هر چی فکر می کنی که برای کشورت چنین کنی یا چنان کنی، اما باز جایی نه جایی با یکی از این خر ها برابر می شوی که فقط مثل خر لگد می زنند و هیچ وقت از خواب شیطانیی شان بیدار نمی شوند.